Naše vizije i vrednosti

. . . .

“Želimo da postanemo banka preferencijalnog izbora za naše klijente, fizička i pravna lica, poslujući sa osećanjem odgovornosti prema klijentima, zaposlenima, stejkholderima i društvenoj zajednici.”

. . . .
 

Kamen temeljac u ostvarivanju ove vizije je stvaranje klime poverenja i razumevanja među zaposlenima u našoj Banci, što predstavlja neophodan element za nastavak dosadašnjeg dinamičnog rasta. Vezano za to, Eurobanka je bazirala svoj razvoj na jakim principima i vrednostima, kao što su:

  • Meritokratija
  • Timski rad
  • Kvalitet
  • Poverenje
  • Efikasnost
  • Kreativnost
  • Respekt prema ljudima
  • Doprinos društvenoj zajednici

Pomenuti principi i vrednosti ne samo da doprinose stvaranju kooperativnog duha i poverenja medu zaposlenima, već determinišu način na koji Banka posluje na srpskom tržištu i kako servisira svoje klijente.

Ugradili smo ove vrednosti u naš svakodnevni rad i ponašanje, i one nas karakterišu kao organizaciju.