Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Novosti

Objavljeni dobitnici nagrada Corporate Superbrands Srbija 2012-2013. na svečanoj dodeli nagrada u hotelu Metropol Palace

25 April 2013.

Beograd, 25.04.2013. – Upravo je održana svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2012-2013 u hotelu Metropol Palace i objavljena su imena kompanija koje su dobile status Corporate Superbrands Serbia 2012-2013 kao i kompanija koje su br. 1 u svojim kategorijama.

Objavljeni dobitnici nagrada Corporate Superbrands Srbija 2012-2013. na svečanoj dodeli nagrada u hotelu Metropol Palace
Tom prilikom objavićemo koje su kompanije osvojile najveći broj glasova u 34 kategorije i proglasiti korporativne superbrendove Srbije za 2012-2013. Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privredne scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, prehrambene proizvodnje itd. Izbor se vršio u dve faze, kroz glasanje Stručnog saveta od 17 članova i putem ankete javnog mnjenja. Predsednik stručnog saveta je Toplica Spasojević, predsednik ITM-a, potpredsednica Prof Dr Ana Trbović dekanka Fakulteta za ekonomiju finansije i administraciju-FEFA i Partner EBA.

Gostima su se obratili Toplica Spasojević, predsednik stručnog saveta objasnivši proces selekcije i predstavio ostale članove Stručnog saveta. Symeon Tsomokos, direktor TGI Group International, organizator projekta rekao je da korporativni brendovi takođe daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka ‘90.-ih. Prisutnima se obratio i Stiven Smit, direktor Internacional Superbrands naglasivši da Corporate Superbrands knjiga 2 u Srbiji označava važnu prekretnicu u razvoju Superbrands kompanije. Takođe je naglasio da svetsko izdanje izlazi 300. put i dosadašnjom podrškom učesnika je objavljeno 15 000 prezentacija vodećih brendova širom sveta i prodato je više od milion primeraka Superbrands-a.

Program su vodile Marija Kilibarda i Aleksandra Gudelj, a u pauzi između dva dela manifestacije pevačica Saška Janković, učesnica Prvog glasa Srbije izvela je tri numere.

Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Superbrands se po drugi put organizuje u Srbiji, a prvi put je, kao i sada postigao izuzetne rezultate i interesovanje poslovne i šire javnosti. Poslovno okruženje u Srbiji je izuzetno dobro prihvatilo projekat Corporate Superbrands Srbija 2012-2013. što pokazuje da se poslovni sektor Srbije razvija brzo i efikasno.

Cilj Corporate Superbrands Serbia 2012-2013. bio je da se striktnom procedurom izaberu najuspešnije kompanije – korporativni superbrendovi na području Srbije.

Procedura izbora za Corporate Superbrands Serbia 2012.-2013. u Srbiji sprovedena je u dve faze. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od sedamnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 1.600 najpoznatijih brendova, podeljenih u 34 kategorije u zavisnosti od sektora u kom posluju. Stručni savet ja zasnivao svoje mišljenje na sledećim opštim kriterijumima: priznanje javnosti i dobra reputacija; dugotrajna doslednost i pouzdanost; odgovornost korporacije: tržište - kvalitet, cena i usluge, korporativni odnosi - zakonitost i transparentnost, poslovna sredina i postupci, društvena odgovornost-sponzorstva, kulturni i društveni događaji, zaštita životne sredine. U drugoj fazi odabrane Corporate Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku od 1.000 predstavnika punoletne urbane populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.
Tako je dobijeno po sedam najboljih korporativnih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju korporativnih superbrendova Srbije. Na ovaj način su 244 kompanije dobile status Korporativnog Superbrenda Srbije za 2012-2013. godinu.

U okviru projekta Corporate Superbrands Serbia 2012-2013. pripremljena je luksuzna publikacija Corporate Superbrands Bible 2 koja prikazuje istorijat, razvoj i uspehe nekih od najjačih korporativnih brendova u Srbiji. Ovo izdanje usput otkriva izuzetna dostignuća kompanija koje posluju na tržištu Srbije, a predstavlja i marketing menadžere koji stoje iza uspešnih brendova tih kompanija. Ovo ilustrovano izdanje zaista zahteva i zaslužuje pažnju zbog obilja informacija koje sadrži, kao i zbog inspirativnog dizajna, fotografije, mnoštva boja i otmenog reklamnog stila.

Zahvaljujemo se prijateljima projekta na izuzetnoj podršci; kompaniji Attica Media SRB na instrukcijama i izuzetnom dizajnu Superbrands Bible; hotelu Metropol Palace za realizaciju manifestacije i pratećih događaja; Prvoj Srpskoj televiziji što je omogućila da Superbrands koncept predstavi širokom auditorijumu; kompaniji ICAP Grupa na njihovom ozbiljnom istaživanju mnogih sektora srpske privrede; kompaniji TNS Medium Gallup na sprovedenoj anketi na teritoriji cele zemlje.

Povezana dokumenta

Top