Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Novosti

Naš Beograd - velika volonterska akcija zaposlenih

1 Jun 2013.

1.6.2013 – „Naš Beograd“ - peta po redu velika volonterska akcija zaposlenih u organizaciji Foruma poslovnih lidera Srbije i Smart kolektiva, održana je danas na Kalemegdanu.

Naš Beograd - velika volonterska akcija zaposlenih
Na otvaranju akcije okupilo se oko 600 volontera i korisnika, a obratili su im se Frederik Kuen, predsednik Foruma poslovnih lidera i predsednik Izvršnog odbora Societe General Banke i Neven Marinović, izvršni direktor Foruma poslovnih lidera i direktor Smart kolektiva. Nakon zvaničnog obraćanja nastupio je hor Gerantološkog centra Bežanijska kosa i obeležen je početak akcije.
Zaposleni u Eurobank učestvovali su u ovoj akciji, tako što su uređivali park na Kalemgdanu, obilazili Zoo vrt sa decom bez roditeljskog staranja i učestvovali u kreativnim radionicama.

Prvi put ove godine svi volonteri i korisnici okupili su se na jednom mestu i na taj način simbolično proslavili korporativno volontiranje i 5. rođendan akcije. Zaposleni u velikim kompanijama, zajedno sa svojim direktorima, uredili su omiljeni beogradski park Kalemegdan i ulepšali dan deci bez roditeljske brige i osobama sa smetnjama u razvoju. Volonteri su učestvovali na kreativnim radionicama, igrali fudbal i basket na košarkaškim terenima KK Partizan i posetili Zoološki vrt zajedno sa decom iz Svratišta za decu ulice i domova za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj“ i „Moša Pijade“, đacima iz škole „Dušan Dugalić” i korisnicima Kreativno-edukativnog centra za osobe sa intelektualnim teškoćama. Drugi deo volontera obnavljao je klupe, đubrijere i dečija igrališta na Kalemegdanu.

Kroz korporativno volontiranje kompanija motiviše svoje zaposlene da budu volonteri i poklone svoje vreme, znanje i veštine za dobrobit ljudi i zajednice. U ovogodišnjoj akciji učestvovalo je oko tri stotine zaposlenih iz kompanija Atlantic Grupa, Banca Intesa, Coca-Cola Hellenic, Državna lutrija Srbije, Eurobank, Holcim Srbija, KPMG, Mercator-S, Nestle Adriatic, Societe Generale Banka, Victoria Group i VIP mobile. Akcija „Naš Beograd“ je pokrenuta sa ciljem da se javnosti, drugim kompanijama i društvu ukaže na značaj učešća kompanija u razvoju lokalnih zajednica, kao i da se promoviše koncept korporativnog volontiranja koji podrazumeva motivisanje zaposlenih da se što direktnije uključe i podrže lokalne zajednice u kojima žive i rade.

Na akciji je organizovano i sakupljanje namirnica u saradnji s Bankom hrane, za letovanje dece iz Udruženja samohranih roditelja i porodica osoba sa invaliditetom „Plava školjka“, kao i sakupljanje garderobe za Udruženje za pomoć osobama sa smetnjama u razvoju „Živimo zajedno“. U saradnji sa Recan fondacijom i Udruženjem „Živimo zajedno“ prikupljale su se plastične flaše i limenke za reciklažu. „Naš Beograd je dokazao humanost na delu. Veoma smo zadovoljni donacijom hrane koju su doneli Beograđani i time pomogli deci našeg udruženja da odu na letovanje“, izjavila je Nadica Blažić, predsednica Udruženja „Plava školjka“.

Ove godine, rad volontera koordinisali su članovi studentske organizacije AIESEC, međunarodne studentske platforme koja omogućava mladim ljudima da otkriju i razviju sopstvene potencijale kako bi imali pozitivan uticaj na društvo. Za studente ovo je bila izvrsna prilika da upoznaju kolege u kompanijama u kojima žele da se zaposle, kao i da unaprede svoje liderske veštine. Na ovaj način članovi AIESEC-a pokazuju da je današnjim najboljim studentima važan aspekt pri izboru budućeg radnog okruženja i način na koji kompanija brine o zajednici u kojoj posluje.
Top