Pretraga sajtazatvori

Aplicirajte ovde

Novosti

Eurobanka unapređuje poslovanje uz pomoć Majkrosoft tehnologija

24 Februar 2015.

Partnerstvo dve kompanije omogućava maksimalno brzu i efikasnu obradu kreditnih zahteva i ukida nepotrebne odlaske u ekspoziture banke

Eurobanka unapređuje poslovanje uz pomoć Majkrosoft tehnologija

Beograd, 26. februar 2015. – Savremeno bankarsko poslovanje podrazumeva više od finansijskih proizvoda i usluga. Korisnicima bankarskih usluga izuzetno je važno da uslugu dobiju u blizini svog doma ili radnog mesta, brzo i bez nepotrebnih odlazaka u ekspozituru. Iako na prvi pogled deluje jednostavno oformiti ekipu mobilnih agenata, postojanje strogih procedura rada sa ciljem zaštite klijenta i očuvanja stabilnosti finansijskog tržišta, postavlja kompleksne zahteve pred timove koji osmišljavaju procese rada i tehnološka rešenja koja ih podržavaju.
Kako bi obradu kreditnih zahteva učinila maksimalno brzom i efikasnom, Eurobanka (Eurobank) u Srbiji je svoje mobilne agente opremila pametnim telefonima i omogućila im da na terenu skeniraju dokumente, čime podaci odmah postaju dostupni banci za obradu. Timovi stručnjaka Eurobanke i Majkrosofta (Microsoft) su se opredelili za upotrebu Nokia Lumia 730 mobilnih telefona, pre svega zbog izuzetnog nivoa zaštite podataka i mogućnosti daljinskog nadzora i kontrole uređaja, ali i odličnog odnosa cene, veličine ekrana i kamere.
Za aplikaciju za skeniranje i unapređenje kvaliteta slike izabrana je potpuno besplatna aplikacija Microsoft Office Lens, koja omogućava jednostavnu razmenu skeniranih dokumenata, dok je kao prostor za deljenje dokumenta izabran OneDrive for Business, koji Eurobanka već poseduje u okviru Office 365 plana dostupnog njenim zaposlenima. Na ovaj način maksimalno su iskorišćene tehnologije koje su već u posedu banke, ali, što je još značajnije, otvoren je novi kanal saradnje sa klijentima, sa kvalitetom usluge koji je na mnogo višem nivou od uobičajenog. Važno je napomenuti i da se puno pažnje posvetilo sigurnosti podataka, njihovom razdvajanju i kontroli pristupa sa jasno definisanim pravilima, kako bi se ispoštovali zahtevi propisani Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
“U svetu u kome se mobilnost i trenutna dostupnost servisa očekuje na svakom koraku, Majkrosoft je u mogućnosti da iz svog širokog portfolija uređaja i platformi zajedno sa korisnikom skroji rešenje po meri. Takvo rešenje predstavlja optimalan balans cene, jednostavnosti korišćenja, sigurnosti, skalabilnosti, kao i brzine realizacije”, rekao je Marko Marjanović, savetnik za strategiju velikih klijenata u Majkrosoft Srbija i podsetio da je kompanija Majkrosoft svetski lider u isporuci računarskih tehnologija uključujući softver, usluge i rešenja koja korisnicima i kompanijama pomažu da ostvare svoj puni potencijal.
“Service Now, kako glasi radni naziv ovog servisa, daje nam veliku fleksibilnost, kao i pristup novim potencijalnim klijentima”, rekao je Nenad Manasijević, Menadžer za IT infrastrukturu u Eurobanci koji je u saradnji sa dugogodišnjim partnerom kompanijom CPU d.o.o. i svojim timom na čijem je čelu Branko Nikolić, viši sistem inženjer, osmislio i realizovao projekat servis i obezbedio dostupnost servisa širom Srbije.

Povezana dokumenta

Top