Site searchclose

Aplicirajte ovde

Share your opinion with us

Please select the appropriate grade of your satisfaction with the following:

Products and services (current accounts, credit cards, loans, savings, remittances, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

ATMs (number and location, are they ease of use, privacy, security, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

e-B@nking (variety of services, availability, ease of use, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Customer service (a connection with the operator, the quality of the replies, received treatment , etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Complaints resolving (speed, courtesy, and a means of settling / transmit a response, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

 

Please provide your name / address of branch where you mostly perform banking transactions

Please rate this branch whether you are satisfied with the following:

Attitude of employees (Kindness, commitment, efficiency, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Staff expertise (knowledge about products and services of the Bank, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Branch appearance (location, availability of space, privacy, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Length of time spent on hold (The number of available counters, the speed of executing transactions, etc.)

Satisfied     Dissatisfied 

Periodical notification tools ( statements, SMS notifications, letters…)

Satisfied     Dissatisfied 

Give us your total rate of whole cooperation with Bank

Satisfied     Dissatisfied 

 

Have you ever heard for Client Relations Office?

Anything additional you want to share with us

 
Personal data
First name
Last name
Company name
Address
Postal code
City
Email
Application referrer
 
Enter the text from the image for verification

pitanja_sugestije_izjava_naslov!

Rukovalac navedenim podacima je banka Eurobank akcionarsko društvo Beograd, Vuka Karadžića 10, 11000 Beograd, Srbija, telefon: 0800 1111 44, u daljem tekstu Eurobank.

Eurobank obrađuje i čuva evidenciju sa Vašim podacima o ličnosti, unetih kroz ovu formu, na zakonit i odgovarajući način. Navedeni podaci se obrađuju uz Vašu saglasnost samo u meri koja je neophodna za svrhu obrade i za vreme koje je potrebno u svakom pojedinačnom slučaju za postupanje Eurobank po Vašem upitu.

Eurobank obrađuje Vaše podatke u svrhu komunikacije i obrade po dostavljenom zahtevu na ovaj način. Podaci koje popunjavate treba da budu tačni i ažurni, u suprotnom Eurobank neće moći da postupi u skladu sa Vašim zahtevom.

Eurobank obrađuje podatke o ličnosti tako da štiti njihov integritet i poverljivosti. Eurobank je preduzela sve odgovarajuće organizacione, tehničke i kadrovske mere da bi osigurala bezbednost podataka. Podaci se bezbedno brišu nakon obrade, osim u slučaju kada zakonski propisi nalažu da Eurobank ima obavezu da ih i dalje čuva.

Vi imate pravo da od Eurobank zahtevate istinito i potpuno obaveštenje o obradi svojih podataka, kao i pravo na opoziv date saglasnosti za obradu podataka.
Da bi ostvarili to pravo možete:

  • Pozvati Εuro Phone +381 11 2023 353 (za pozive sa mobilnog telefona i iz inostranstva) 0800 1111 44 (samo za lokalne pozive u fiksnoj mreži)
  • Poslati pismo Službi za odnose sa klijentima na adresu Vuka Karadžića 10, 11000 Beograd, Srbija.

Takođe, imate pravo da podnesete pisani prigovor na obradu svojih podataka o ličnosti i zahtevati da se Vaši podaci isprave, privremeno ne koriste, ne dostavljaju prenosom ili izbrišu.

Prigovori se mogu dostaviti i u pisanoj formi na adresu:

Služba za odnose sa klijentima, Vuka Karadžića 10, 11000 Beograd, Srbija

Eurobank može od Vas zatražiti da potvrdite svoj identitet kako bi se zahtev mogao pravilno obraditi i realizovati.

Ovim putem ste informisani i upoznati sa obradom gorenavedenih podataka o svojoj ličnosti kao i sa mogućnošću da opozovete ovu saglasnost i klikom na dugme ’POŠALJI’ prosleđujete podatke I dajete dobrovoljni pristanak na obradu koju vrši Eurobank u navedene svrhe.

Top