preloader

Pretraga sajtazatvori

e-B@nking

Unapredite Vaše poslovanje, napravite izbor!

Ukoliko ste previše zauzeti, često ste na putu ili jednostavno ne stižete da odete do filijale, Internet bankarstvo Eurobanke je pravo rešenje za Vas.

Obaberite neko od sledećih projektnih rešenja i učinite Vaše poslovanje efikasnijim!

Prepoznatljiv dizajn, lako korišćenje, različite mogućnosti pretrage, pregleda, izveštaja, automatsko instaliranje novih verzija programa, lokalno administriranje korisničkih profila samo su neke od pogodnosti Asseco Office Bank rešenja.

U promotivnom periodu Banka neće naplaćivati jednokratnu naknadu za priključenje u sisteme Asseco kao i izradu smart kartica ukoliko ste novi korisnik Asseco Office Bank aplikacije.* Ostale naknade za usluge možete videti u delu Cenovnik naknada za usluge Digitalnih servisa.

Svim novim korisnicima koji se prijave za korišženje Asseco usluge, a žele izradu nove Smart kartice, putem filijale se dostavlja set koji, u zavisnosti od klijentovog zahteva, može sadržati čitač smart kartica, smart karticu kao i softver licenciranog proizvođača, što garantuje siguran rad. Preporučuje se upotreba antivirus kao i firewall programa.

Za više informacija posetite www.24x7.rs

* Promotivni period za Asseco usluge traje do 31.12.2018. godine.

Dokumenta za registraciju

Pristupna dokumentacija koja je potrebna pri registraciji, u skladu sa novim Zakonom o platnim uslugama je:

Dodatna dokumentacija:

Za Asseco e-B@nking rešenja detaljna uputstva za korišćenje možete pronaći na sledećoj adresi: Asseco Office Banking / FX Client http://www.24x7.rs/

Za dodatna pitanja i pomoć pri korišćenju na raspolaganju Vam je Asseco 24x7 korisnički servis 011/201 31 31

Ovo rešenje je pogodno za poslovanje kako malih preduzeća tako i velikih poslovnih sistema. Namenjeno je korisnicima koji e-B@nking aplikaciju koriste samostalno ili zajedno sa nekim drugim projektnim rešenjem.

Multibank offline aplikacija (jedna kartica za više banaka) namenjena je klijentima koji već koriste Halcom aplikaciju za rad sa računima neke druge banke (poseduju smart karticu), a takođe i novim korisnicima (klijentima koji ne poseduju smart karticu i aplikaciju).

Pored plaćanja u domaćem platnom prometu, dostupno Vam je i plaćanje ka inostranstvu, devizni platni promet. Korisnici paketa Prima SBB, Prima Basic, Prima Plus mesečno korišćenje Halcom usluga plaćaju po ceni 50% nižoj od trenutnog cenovnika Banke u promotivnom periodu**. Korisnici Prima Exclusive paketa Halcom plaćaju po ceni 50% nižoj od standardne cene, dokle god aktivno koriste račun iz ovog paketa.

Ukoliko se odlučite za kvalifikovani digitalni sertifikat, pored obavljanja poslova koji se odnose na elektronsko bankarstvo, imaćete mogućnost da elektronski komunicirate sa Poreskom upravom, NBS-om, eUpravom kao i da izvršavate obaveze koje se odnose na zdravstveno i socijalno osiguranje.

U promotivnom periodu Banka neće naplaćivati jednokratnu naknadu za priključenje u Halcom sistem.** Ostale naknade za usluge možete videti u delu Cenovnik naknada za usluge Digitalnih servisa.

Za više detalja možete se obratiti korisničkoj podršci EuroPhone na broj telefona 0800 1111 44, opcija 4 ili posetite neku od naših ekspozitura.

Za dodatna pitanja i pomoć pri korišćenju raspolaganju Vam je Halcom tehnička podrška 011/3032 432

Dokumenta za registraciju

Pristupna dokumentacija koja je potrebna pri registraciji, u skladu sa novim Zakonom o platnim uslugama je:

Dodatna dokumentacija:

Obrasci za Halcom servis elektronskog bankarstva, za izradu novog sertifikata:

Za Halcom e-B@nking rešenja detaljna uputstva za korišćenje možete pronaći na sledećoj adresi: http://www.halcom.rs/rs/podrska/

** Promotivni period za Halcom usluge traje do 31.12.2018. godine.

Korisnicima je omogućeno da naloge kreiraju i šalju u bilo koje doba dana.

Skrećemo pažnju korisnicima na radno vreme platnog prometa, koje je propisano od strane NBS, kojeg se moraju pridržavati sve banke u platnom prometu, a samim tim i korisnici ukoliko žele da nalog bude realizovan istog dana.

Vreme prijema naloga

Radnim danom

Eksterni nalozi:

  • Nalozi koji idu u kliring (račun poverioca - primaoca koji nije kod Eurobanke) primljeni do 17:25h biće realizovani istog dana
  • RTGS nalozi (obeleženi kao HITNI) primljeni do 17:25h biće realizovani istog dana

Interni nalozi:

  • Nalozi gde su oba računa (račun dužnika - nalogodavca i račun poverioca - primaoca) kod Eurobanke, tj. počinju sa 250, primljeni do 19:00h biće realizovani istog dana

Subotom

Svi nalozi domaćeg platnog prometa primljeni subotom biće realizovani u ponedeljak.

Nedeljom platni promet ne radi.

Podrazumeva se da naloge sa datumom valute u budućnosti možete kreirati i slati u bilo koje doba dana.

Top